Gün geçmiyor ki yeni bir entegre uygulamayla karşılaşmayalım. 1V1Y.com tweetsale uygulamasından sonra bu kez de en renkli sosyal ağımız pinteresti kullanarak "pindirim" adlı bir uygulamaya başlamış. Pinlemek fiiline yeterince alıştığımız için pindirim kelimesini de çabuk kabullenebileceğimizi düşünüyorum ki işin ucunda indirim olan her şeye karşı yüksek zaaf genlerine sahibiz.
http://pindirim.1v1y.com/ adresine girdiğinizde en başta en çok pinlenen ürünü görüyorsunuz. Sayfanın altlarında diğer ürünler de mevcut. "Pindirim Nedir?" yazısına tıkladığınızda, bence sevimsiz, bir videoyla karşı karşıya kalacaksınız. Resimlere tıklamanız sizi ürünün sayfasına ulaştırmıyor, çünkü o ürünler şu an satışta değil. tweetsale uygulamasının aksine daha uzun bir vakit beklemeniz gerekmekte, süre bitene kadar. Süre sonunda ne olacak onu henüz bilmiyorum, bitmesine var daha. Bekleyip göreceğiz birlikte.
"Sevgilim Alsın" butonuyla da geçtiğimiz ay dikkatleri üzerine çekmişti 1V1Y. Ekibi takdir ediyorum, çok iyi çalışıyorlar. Hergün karşılaştığımız şeyler yapmıyorlar en azından.
Maliyeti en düşük reklamlar, en büyük tavsiye kanalı olan sosyal medya aracılığıyla oluyor. Bu yukarıdaki ceket, öncelikle İpekyol, kalitesine güvendiğimiz bir marka, indirimde arzulanacak bir ürün. Pinlemede bir sakınca yok, zaten hemen hemen her kullanıcının "moda" ile ilintili bir panosu vardır. Matematiksel hesabını yapamayacağım ama her bir pinlemenin ulaştığı kullanıcı sayısı katlanarak artıyor.
Private Shopping markaları yerini az çok sağlama aldı artık. Belli bir güven ortamı oluştu. Hızlı ve zamanında gönderiler, iade politikalarındaki rahatlıklar bu zeminin hazırlanmasına yardım etti muhakkak. Tabi yine de Markafoni'nin tek sepette çok marka uygulamasının yeri ayrı :). Piyasanın kaymağını en çok kim yedi bilmem, ama yetinmeyi bilmeyen genlerimiz sayesinde hepsine üye olduk, denedik, sevdik. Belli bir müşteri sadakatine eriştiklerini düşünüyorum. Bu tarz uygulamalar, hem daha çok müşteriyi cezbediyor, markaya kendini hatırlatma şansı veriyor, hem de farklılık oluşturmasına sebep oluyor.
Bir şey daha, bukombin.com'un devasa bilboard ve duvar reklamları beni çok şaşırtmıştı, neden bilmiyorum :)
Yorumlar
Yorum Gönder