Çok bilendimden bildiriyorum.
Ev tekstili vs. alışverişinde aklıma ilk gelen isim evmanya.com. Zihnimdeki algısı bir Markafoni neyse o. Asıl soru bu algının ne ara gelip zihnime oturduğu. Tek bulduğum sonuç Evim dergisinde sürekli var olmaları oldu.
Küçük kardeşimin okula başlamasıyla "hadi yeni bir sandalye alalım"ın sonucunda annemin nette bol bol gezip evmanya'dan sandalye beğenmesiyle sürecin zor kısmını tamamladık. Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere 3 Ekim 2013 günü siparişimizi verdik. Tamam sipariş saatimi de göz önüne alarak 4 Ekim gününe yuvarlayabiliriz bunu.
Çabuk elime geçeceğine dair bir yanılgıya asla girmedim. Bayramdan sonra gelir herhalde diyordum. Bir de baktım 8 Ekim günü aşağıdaki mail geldi.
Ev tekstili vs. alışverişinde aklıma ilk gelen isim evmanya.com. Zihnimdeki algısı bir Markafoni neyse o. Asıl soru bu algının ne ara gelip zihnime oturduğu. Tek bulduğum sonuç Evim dergisinde sürekli var olmaları oldu.
Küçük kardeşimin okula başlamasıyla "hadi yeni bir sandalye alalım"ın sonucunda annemin nette bol bol gezip evmanya'dan sandalye beğenmesiyle sürecin zor kısmını tamamladık. Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere 3 Ekim 2013 günü siparişimizi verdik. Tamam sipariş saatimi de göz önüne alarak 4 Ekim gününe yuvarlayabiliriz bunu.
Ohh dedim ne ala. UPS ile cumaya kadar gelir. Sonuçta salı günü kargoya verilen ürün İzmir'e ne kadar geç ulaşabilir ki? 11 Ekim gecesi aradım 7/24 hizmet veren çağrı merkezini açan olmadı telefonu. İşin ilginci UPS'te kargo takip numarasıyla arama yaptığımda, o günden beri, böyle bir takip numarasına ait bilgi bulunamamaktadır uyarısıyla karşılaşıyorum. Nihayet 12 Ekim cumartesi oldu. Tekrar aradım. Ne gelen var ne giden. Çağrı Merkezi Mustafa olay kaydı oluşturdu. Bu arada web sitesinde şu ilginç görüntüyle karşılaştım.
Siparişim 11-13 Ekim tarihleri arasında kargoya verilecekmiş.
Neyin kafası bu demek istedim Mustafa'ya ama demedim.
Bugün 19 Ekim, malum kargolar işbaşı yaptı. Önce evmanya'yı aradım. Neriman çıktı telefona. Kargoyla görüşün dedi. Eyvallah dedim. UPS'e senden daha çok güveniyorum zaten. Beni yarıyolda bırakmadılar hiç. Hele geçen bayramki jestlerinden sonra, başımın tacı. UPS bu takip numarası ya da adınıza kayıtlı bir gönderi yok, belki paketlendi ama şubelerimizce tatil dolayısıyla kayda alınmamıştır dedi. Tamam dedim, sen üstüne düşeni yaptın, şimdi onlar düşünsün. Tekrar aradım evmanya'yı. Telefona çıkan bu kez Mustafa. Daha önce görüşmüştük, 12 Ekim'de sorunu bildirmişiz ancak tatil dolayısıyla cevap gelmemiş dedi. Hafta başı vs. vs. Senin de suçun yok Mustafa.
Tekrar soruyorum. Bu neyin kafası? 8 Ekim günü çıktığı iddia edilen ancak kaydı bile olmayan kargoyla kimi kandırıyorsunuz? Maili atan otomasyon, sitede siparişin altında yer alan bilgi birbirinden bağımsız sistemlerin eseri mi? Eğer öyleyse sorun daha büyük demektir. Şimdi ne mi olacak? Siparişim elbet gelecek hafta içi, uydurma bir ton bahane için arayacaklar beni. Kendilerini nasıl affettirecekler bilmem. Belki de affettiremeyecekler. Beni kaybetmek sorun değil belki onlar için. Maksimum okuyucu sayısı 3 haneli rakamları zorla zorlayan bir blog yazısını ciddiye almayabilirler. Ama WOMM diye bir şey var. Uzar gider. Hayal kırıklığımsın evmanya.com
internetten alışveriş konusunda şimdiye kadar hep şanslı oldum.. ürünü getirip parasını almadan giden bile oldu :)
YanıtlaSilson seferki sıkıntılı biraz..
en son turkcell marketten bir kulaklık aldım ama onu da 3. iş günü bayram tatiline denk geldiği için şimdilik hayıflanmıyorum pazartesiyi bekliyorum..
Ben de çok sık online alışveriş yaparım ancak ilk kez karşılaşıyorum böyle bi durumla. Evmambodan aldığım bi üründen de memnun kalmadım geçtiğimiz günlerde, sanırım ufak tefek de olsa mobilya almamak gerek.
Sil